Direktlänk till inlägg 9 december 2010

Dag 3 – Mina föräldrar.

Av Sarah Eriksson - 9 december 2010 16:41

Jag  slänger upp dag 3 idag också för i morgon kommer jag inte att hinna!

 

Mina Föräldrar vad ska man säga om dom, finns inte mycket att berätta, Min mamma och pappa heter Annelie och Janne och dom skiljde
sig när jag var ca 1 år och jag flyttade med min mor så under min uppväxt så har jag haft min mamma som jag har bott hos, min pappa och jag har haft en dålig relation dom flesta vet varför inget jag vill skriva här men nu när jag börjar bli äldre så förstår jag bättre och vi har lite bättre kontakt nu, försöker hälsa på han så mycket som möjlig.

 

Min mamma är den bästa men det säger man väl om alla sina föräldrar men jag har haft en hård uppväxt speciellt med mammas karl som hon har nu och har haft sen jag var ca 2år vi har haft lite strul och mamma och jag med (men var inte den lättaste ungen heller :P) till en början tyckte jag att jag har fått en hård uppfostran men idag när jag är 19 år så förstå jag varför
dom var hårda mot mig och vaför jag måste hjälpa till och vara självständig jag tackar Mamma och Jonas (+pappa) jätte mycket för min uppväxt annars så hade jag inte varit den jag är idag,

 

jag är självständig vet vad man ska göra om jag jobbar för att leva, så mina barn ska också lära sig att vara självständiga när dom växer upp.

 

Idag så har jag världens bästa gemenskap med min mamma och min +pappa
vi kan prata om allt dom finns där för mig i vått och tort jag älskar dom utav hela mitt hjärta hade det inte varit för som så hade jag inte varit den jag är idag! TACK mamma och +pappa.
Jag älskar er <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah Eriksson - 9 december 2010 11:43

    Vet inte riktigt vad jag ska skriva här, jag älskar så mycket i mitt liv.   Men vi tar SOMMAREN, finns inget bättre än att ligga på stranden och sola och bada, och träffa en massa vänner och må bra, :)   det får duga på detta inlägg, ...

Av Sarah Eriksson - 8 december 2010 15:07

Jag heter Sarah Eriksson och föddes den 4 Juni 1991 alltså är jag 19 år. Vad jag har förstått så föddes jag I upplands Väsby och bodde där som spädbarn men sen flyttade jag, kom inte riktig ihåg vart just då, men vad jag vet är att jag har bott i ...

Av Sarah Eriksson - 8 december 2010 14:50

Har inte bloggat på gud vet hur länge men tänkte att jag snor denna och ser hur det går, En rolig liten sak att göra.   Dag 1 – Presentera mig själv. Dag 2 – Det här älskar jag. Dag 3 – Mina föräldrar. Dag 4 – Det här åt...

Av Sarah Eriksson - 20 maj 2010 12:28

Har inte varit så på, på att skriva och det har inte hänt så mycket ändå, men lägger upp en bildbomb på HR3 s klassresa 18-19 maj 2010, jag må säga att bilderna talar för sig själv, och jag har haft det så jävla kul! faaan vad jag längtar till STUDEN...

Av Sarah Eriksson - 3 maj 2010 18:27

   Nu är jag hemkommen efter en dag i uppsala med klassen, eller kom hem för ett tag sen men har haft fullt upp, meniallafall så åkte vi till uppsala idag för att besöka slottet sedan luncha och sedan till ölvisning/provsmakning, det har varit mysi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards