Alla inlägg under april 2010

Av Sarah Eriksson - 30 april 2010 08:10


  

Godmorgon!


Jag sa till mig själv att idag ska jag ta "sovmorgon" men icke fick jag det, min kära bror ringde mig kvart i 8 i morse, fan va arg jag blev, han trodde jag börjat dricka, liksom vad tror han att jag e för en idiot :P förr i tiden gjorde jag det, men inte längre, förutom studenten då. :) Idag blire faktist lungt på valborg, chockande men sant, Men har fortfarande ingen vetande om vart jag blir ikväll, men det visar sig väl! iguess. Nu ska jag fan försöka sova om, ha en skön valborg så hörs vi.


Bless

  

Av Sarah Eriksson - 29 april 2010 09:53

  

Nu e jag så jävla förbannad..

Hur kan man göra såhär?!

varför ödsla sånt tid!

pallar inte ens skriva om det det e ju så  jävla patetiskt.


-----------------------------------------



Godmorgon, vaknade nyss ska förhoppningsvis träffa mamma och luncha med henne idag :) annars så blir det bara chill här i väsby. Fan vad jag längtar/hoppas... =) ne nu ska jag göra mig i ordning hörs sen..


Bless

Av Sarah Eriksson - 28 april 2010 17:44


  

Kom nyss till upplandsväsby, hade en lektion idag, svenska, vi gick igenom skriftliga nationella prov som vi kommer att ha snart.


sen efter det så träffade jag Jenny, även så kom Malin och Sandra också, vi satt oss på Star lounge och snackade en massa, det var väldigt trevlig.


nu vet jag iaf vad som händer på valborg, det blir av till kungsängen för lite grillning och lite alkohol, inte så mkt för min del, men det ska bli trevligt.


Bless.

Av Sarah Eriksson - 28 april 2010 11:40

 

 

  

 

Bli medlem här tar ca 1 sek, och utför en gratis kampanj så  slipper reklam på ditt spotify, :)
klicka på länken nedanför!


http://www.gratispremium.com/?ref=155470

Av Sarah Eriksson - 28 april 2010 09:58


  


http://www.youtube.com/watch?v=3JV74i4yvcA


Mer Musik finns på höger i menyfältet.

 lyssna and enjoy.


Bless.


Av Sarah Eriksson - 27 april 2010 21:35

 

  

HejHej,  vi kör ett första inlägg om vad jag gjorde år 2009, och lite om mig.

Bless.

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - Sista året.
Vad hade du för hårfärg - Brun, Svart
Hur lång var du - 1,58cm
vem var du kär i - Stefan

Hade du nån Pojk/flickvän - Ja,
Vad brukade du göra på fritiden - Chilla.
Vilka umgicks du med - Olika
Var allt Bättre då - Man kan inte jämföra olika tidsperioder, det är alltid olika
Skulle du vilja gå tibx dit - Till vissa saker
Har du förändrats - Jag har ingen aning.

Nu:
Vilken klass går du i -
Ssta året
Vad har du för hårfärg - Svart
Hur lång är du? - 1,58cm
Vem är du kär i - Stefan
Har du nån Pojk/flickvän - Ja!
Vad brukar du göra på fritiden - Umgås med vänner,pojkvännen, festa!
Vilka umgås du med - 
Hur ser du ut - Jadu, finns bilder.

Har du:
Kysst någon -
  Absolut!
sovit brevid någon med samma kön - Ja!
sovit brevid nån med motsatt kön - Många gånger!
slagit ner nån - Nej,
Ljugit för en bra vän - inte vad jag kan minnas.
Svikit någon - JA, ganska stort, och det ångrar jag.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Emelie.
Kramade du senast - Stefan
sov du hos senast - Hemma.
Vill du vara just nu - Kärleken.
Ringde dig senast - Stefan

Vad:
Drack du senast -
 Vatten.
Köpte du senast - Ett par skor som jag ska ha på min student. 
Gjorde du igår -
Låg hemma, och var i örsa.
ska du göra imorn - Skola.
Vill du göra just nu- Titta film sen sova.
Åt du senast - Äpple.
Är närmast dig som är rosa - Min tändare.


Kärlek :
Du är kär nu -
Ja, i min underbara pojkvänn.
Du har sårat nån så den började gråta - Ja, :(
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja :(

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Ja.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja.
Jag har smygit ut utan lov - nej,
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - nej
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Ja
Jag har fuskat i ett spel - haha aah många gånger. :P
jag har struntat i ett prov - Om jag har!

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Nej!
Jag har druckit alkohol - Ja.
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja, många gånger
Jag har vaknat gråtande - Ja,
Jag har somnat gråtande - Ja,

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Ja
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - Nej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards