Alla inlägg under maj 2010

Av Sarah Eriksson - 20 maj 2010 12:28

Har inte varit så på, på att skriva och det har inte hänt så mycket ändå, men lägger upp en bildbomb på HR3 s klassresa 18-19 maj 2010, jag må säga att bilderna talar för sig själv, och jag har haft det så jävla kul! faaan vad jag längtar till STUDENTEN som är även bara 14 dagar kvar :D wiiiii.. Kan säga såhär klassresan bestog utav, Dansande på bordet, sjungande av all möjlig musik, kubb, tipsrunda, ALKOHOL, fotboll, pyramiden, lärare springa runt i kalsonger och tror att han har lektion :D hahaha!


Bless

  

Enjoy



                                                                                                                                            

Av Sarah Eriksson - 3 maj 2010 18:27

  

Nu är jag hemkommen efter en dag i uppsala med klassen, eller kom hem för ett tag sen men har haft fullt upp, meniallafall så åkte vi till uppsala idag för att besöka slottet sedan luncha och sedan till ölvisning/provsmakning, det har varit mysigt idag men vi skulle få prova olika öl och det hade jag faktist sätt fram imot men så blev det inte :( konstigt nog! Det har varit så j*vla varmt i dag så har svettats som en get, så nu är man nyduchad och fräsch igen:) (stevfel). träffade sanna och malin på en cigg innan bussen gick hem alltid lika trevligt. dagen somhelhet har varit ganska jobbigt med tanke på att vi har gått såååå mycket idag så jag har ont i fötterna, och föreläsningen på slottet var ingen höjdare direkt att inte folk fattar att när alla börjar hålla på med mobilen, pratar med varandra, gäspar osv så är det faktist jävligt tråkigt men det fattade inte han som visade runt oss, tillslut när vi närmade oss att få gå och äta så började han babbla om någon 65åring som var jätte duktig på att skala morötter, men hallå? vem bryr sig liksom?! haha,  det var fan ingen höjdare asså. men när vi gick och åt så var det dagens höjdpunkt det var mysigt och mycket skratt =)


Imorgon är det exakt 1 månad kvar till den efterlängtade STUDENTEN! fyyy vad jag längtar, tror inte jag e ensam om det asså. hehe.

men men iaf så ska jag vila mina fötter nu för dom mår fan inte bra asså, haha ses när vi ses, hörs när vi hörs!


Bless.

  

Av Sarah Eriksson - 2 maj 2010 22:18

  

Nu kom jag äntligen in på bloggen, den har strulat hela dagen :/


Men i alla fall.


  

Idag så har jag varit tillsammans med min käraste Pojkvän i 2 hela år, tiden har gått snabbt asså jag minns våran första natt ihop som om den var i går liksom, jag älskar dig Stefan över hela mitt hjärta, jag hoppas på flera år till tillsammans med dig! <3


me like you alot..

  

Av Sarah Eriksson - 2 maj 2010 17:54

  

Har inget spec att skriva, men kände för att göra något, här har ni en MASSA bilder fler finns men pallar inte lägga upp just nu, det e gamla och nya, jag säger bara en sak! MINNEN! love it. enjoy.


Bless



                                                                                      

Av Sarah Eriksson - 1 maj 2010 10:42

  


Godmorgon gott folk!

finns det något bättre än att vakna upp dagen efter valborg och inte vara bakis? jag lider definitivt inte med er som är bakis, haha! så jävla skönt, igår så blev det kungsängen för min del, blev faktist rätt så lungt, det var jävligt skönt asså. idag så ska vi till Enköping och träffa david och ina, kansk blir en öl idag oxå, men eftersom att jag tog det så lungt i går så får faktist jag dricka lite idag oxå :) nu ska jag vänta tills kärleken piggnar till så vi kan åka till upplandsväsby och göra oss i ordning. ha en bra 1 maj :)


Bless


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards