Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Do not look back always look foreward.

Av Sarah Eriksson - 27 april 2010 21:35

 

  

HejHej,  vi kör ett första inlägg om vad jag gjorde år 2009, och lite om mig.

Bless.

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - Sista året.
Vad hade du för hårfärg - Brun, Svart
Hur lång var du - 1,58cm
vem var du kär i - Stefan

Hade du nån Pojk/flickvän - Ja,
Vad brukade du göra på fritiden - Chilla.
Vilka umgicks du med - Olika
Var allt Bättre då - Man kan inte jämföra olika tidsperioder, det är alltid olika
Skulle du vilja gå tibx dit - Till vissa saker
Har du förändrats - Jag har ingen aning.

Nu:
Vilken klass går du i -
Ssta året
Vad har du för hårfärg - Svart
Hur lång är du? - 1,58cm
Vem är du kär i - Stefan
Har du nån Pojk/flickvän - Ja!
Vad brukar du göra på fritiden - Umgås med vänner,pojkvännen, festa!
Vilka umgås du med - 
Hur ser du ut - Jadu, finns bilder.

Har du:
Kysst någon -
  Absolut!
sovit brevid någon med samma kön - Ja!
sovit brevid nån med motsatt kön - Många gånger!
slagit ner nån - Nej,
Ljugit för en bra vän - inte vad jag kan minnas.
Svikit någon - JA, ganska stort, och det ångrar jag.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Emelie.
Kramade du senast - Stefan
sov du hos senast - Hemma.
Vill du vara just nu - Kärleken.
Ringde dig senast - Stefan

Vad:
Drack du senast -
 Vatten.
Köpte du senast - Ett par skor som jag ska ha på min student. 
Gjorde du igår -
Låg hemma, och var i örsa.
ska du göra imorn - Skola.
Vill du göra just nu- Titta film sen sova.
Åt du senast - Äpple.
Är närmast dig som är rosa - Min tändare.


Kärlek :
Du är kär nu -
Ja, i min underbara pojkvänn.
Du har sårat nån så den började gråta - Ja, :(
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja :(

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Ja.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja.
Jag har smygit ut utan lov - nej,
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - nej
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Ja
Jag har fuskat i ett spel - haha aah många gånger. :P
jag har struntat i ett prov - Om jag har!

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Nej!
Jag har druckit alkohol - Ja.
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja, många gånger
Jag har vaknat gråtande - Ja,
Jag har somnat gråtande - Ja,

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Ja
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - Nej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah Eriksson - 9 december 2010 16:41

Jag  slänger upp dag 3 idag också för i morgon kommer jag inte att hinna!   Mina Föräldrar vad ska man säga om dom, finns inte mycket att berätta, Min mamma och pappa heter Annelie och Janne och dom skiljde sig när jag var ca 1 år och jag flyttad...

Av Sarah Eriksson - 9 december 2010 11:43

    Vet inte riktigt vad jag ska skriva här, jag älskar så mycket i mitt liv.   Men vi tar SOMMAREN, finns inget bättre än att ligga på stranden och sola och bada, och träffa en massa vänner och må bra, :)   det får duga på detta inlägg, ...

Av Sarah Eriksson - 8 december 2010 15:07

Jag heter Sarah Eriksson och föddes den 4 Juni 1991 alltså är jag 19 år. Vad jag har förstått så föddes jag I upplands Väsby och bodde där som spädbarn men sen flyttade jag, kom inte riktig ihåg vart just då, men vad jag vet är att jag har bott i ...

Av Sarah Eriksson - 8 december 2010 14:50

Har inte bloggat på gud vet hur länge men tänkte att jag snor denna och ser hur det går, En rolig liten sak att göra.   Dag 1 – Presentera mig själv. Dag 2 – Det här älskar jag. Dag 3 – Mina föräldrar. Dag 4 – Det här åt...

Av Sarah Eriksson - 20 maj 2010 12:28

Har inte varit så på, på att skriva och det har inte hänt så mycket ändå, men lägger upp en bildbomb på HR3 s klassresa 18-19 maj 2010, jag må säga att bilderna talar för sig själv, och jag har haft det så jävla kul! faaan vad jag längtar till STUDEN...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards